BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 15, 2009

duit...duit....


hari ini hari yang shengal...
dah lah datang lambat...
pastu naek kete sapu plak...
walaupon 1 ringgit,tp duit tu...kalau tak cukup singgit nak beli tiket bas,tak balik aku...
pastu kena tegur ngan paksik guard saad,sebab pakai selipar...aku cakap jer kaki melecet,pastu terus blah..
hehehe...
tak kuasa aku nak pakai selipar tumit tinggi@ bertutup...
leceh r...aku bkn jenis mcm tu...
ala lagipon apa kaitan selipar@penampilan diri ngan belajar...
kalau blajar tu kena tunjuk kasut ke?
polah...
hari ni shengal lagi...
blog aku de je problem..
nk update gmbr x leh... shengal ngat rasenye....
cam tak berseri je...
sebut pasal duit tadi, korang pikir tak yang duit kita ni ngalir cam air je kan(bak kata mak aku)...
kadang2 baru jer rasa pegang seribu masa pagi, tiba2 lenyap cam 2 je petang...
tambah2 lagi kalau dapat duit kat orang cam aku...
confirm r abis sehari kalau dapat 1 juta...
tapi tu dulu...
dulu asal dapat yp...first thing aku beli baju,seluar lah,kasut...
alasan, xde baju...mak aku cukup marah kalau aku cakap takde baju..
padahal kat almari bertimbun...siap blh buat kain buruk lagi..
tp skrg aku dah beringat sket...
takde sgt nak beli pe2...aku ingat hari kemudian...
manusia ni kan x pernah puas...
kalau dah cukup,cakap tak cukup...
em..pe lagi yer...
agaknya takde dah kot nak ngomel....
jap lagi ada presentation,2 lagi...
harap2 k lah...
ingat arini nak tunjuk something,tp aku nyer blog x leh isi gambar plak...
redha je lah...
harap2 hari yang shengal x berulang lagi...
amin...

1 comments:

Nora Karim said...

mmg betul... org kata duit ni berantu.... sama la cam kredit kad... nampak jek cam sekeping kad yg tak de pape... tapi dalam kad tu ada RM5k.... giler tak belanja RM5k tuh?

heheheh itu.. ibaratnya....