BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 3, 2009

jalan maut...

korang pernah tak lalu jalan yang betol2 bleh buat jantung korang dok kat luar sekejap x?ni aku nak citer pasal satu jalan maut yang dekat jalan merapoh-kuala lipis-gua musang..jalan ni mmg famous sebab banyak kemalangan maut yang jadi kat situ.sesape yang pernah lalu kat situ especially pada waktu malam..confirm korang takut...Nak jadi cerita,masa balik dari k.terengganu,bapak aku ikut jalan gua musang sebab nak g besut ngan kuala krai...so jalan yang terdekat kena ikut gua musang..jalan dekat g.musang x lah scary sgt...tp bila mak aku cakap nanti jalan lepas ni lagi seram n scary..aku rasa lain macam je...walaupon aku pernah ikut jalan ni banyak kali masa kecil2 dulu,tp perasaan takut takdelah...tp dah besar ni rasa agak scary lah...jam 9.30mlm kitaorang ikut jalan tu...uuiiii...mmg scary gile...dengan cara bapak aku bwk kereta cam nak race ditambah ngan kereta2 lain bwk mcm kt circuit...aku ngucap byk kali gak lah...dekat pukul 12tgh malam baru sampai k.lipis...agak happy sebab dah sampai...tapi citer ni tak abis lagi....ada lagi jalan yang paling scary...nanti aku cite k....

0 comments: